Your Garden will not green-grow
-if you do not water it properly-


Labels

Saturday, November 16, 2013

Healthy Snacks

Scroll down for pictures in the original Portuguese Version.......

Written by : Ingrid Alcantara on October 1, 2013 .

healthy Snacks

Posted: 15 Nov 2013 10:25 AM PST
Brussels sprouts and carrots
2
" Sometimes I like to snack Brussels sprouts or carrots - especially before dinner . I 'm eating either while I'm cooking , and how easily it a cup of vegetables and all their beneficial nutrients (such as fiber, vitamin A and vitamin C ) . " - Nutritionist anonymous
roasted seaweed
3
" I love packages ready roasted seaweed . This is the perfect snack for me when my kids are eating dinner , but I 'm having dinner with my husband later. It has only 16 calories per package , so if you want to eat a second package can " . - Nutritionist anonymous
Green apple with almond butter
5
" Snacks are always the key ! I'm a big fan of a tablespoon of almond butter on a cracker with slices of grain green apple " - Lisa C. Cohn .
avocado
6
"I like half avocado with lemon and sea salt - and apple slices , if more is needed " - Keri Glassman .
Dried cherries and roasted nuts
7
" I like dried cherries and walnuts or toasted almonds ( the cherries are sweet and full of antioxidants and nuts contain healthy oils and protein to keep me satisfied ) " - Angela Ginn .
 
roasted edamame
9
" My favorite snack is edamame ( cooked made with soybeans still in the pod ) roasted . It has protein , is portable , convenient and quick at work . It is useful to carry on business as well. I keep some in my desk so I always have a healthy snack close by . " - Nutritionist anonymous
Vitamin cabbage with avocado
10
" Vitamin A hit with avocado cabbage, for energy, satiety and deliciosidade " - Rochelle Sirota . [ HuffingtonPost , LifeHacker ]



Escrito por: Ingrid Alcântara em outubro 1, 2013.

Lanches saudáveis

Posted: 15 Nov 2013 10:25 AM PST

Couve de Bruxelas e cenouras

2

"Às vezes eu gosto de lanchar couve de Bruxelas ou cenouras – especialmente antes do jantar. Eu vou comendo uma ou outra enquanto estou cozinhando, e nisso como facilmente uma xícara de legumes e todos os seus nutrientes benéficos (como fibras, vitamina A e vitamina C)". – Nutricionista anónimo

Algas assadas

3

"Eu amo pacotes prontos de algas assadas. Este é o lanche perfeito para mim quando meus filhos estão jantando, mas eu vou jantar com meu marido mais tarde. Tem apenas 16 calorias por pacote, então se você quiser comer um segundo pacote, pode!". – Nutricionista anônimo

Maçã verde com manteiga de amêndoa

5
"Lanches são sempre a chave! Sou uma grande fã de uma colher de sopa de manteiga de amêndoa em um biscoito de grãos com fatias de maçã verde" – Lisa C. Cohn.

Abacate

6
"Eu como meio abacate com limão e sal marinho – e fatias de maçã, se mais for necessário" – Keri Glassman.

Cerejas secas e nozes torradas

7
"Gosto de cerejas secas e nozes ou amêndoas torradas (as cerejas são doces e cheias de antioxidantes e as nozes contêm óleos saudáveis e proteínas para manter-me satisfeita)" – Angela Ginn.

 

Edamame torrado

9
"Meu lanche favorito é edamame (preparado feito com grãos de soja ainda dentro da vagem) torrado. Tem proteína, é portátil, conveniente e rápido durante o trabalho. Ele é útil para levar em viagens de negócios também. Guardo alguns na minha mesa para que eu sempre tenha um lanche saudável por perto". – Nutricionista anónimo

Vitamina de repolho com abacate

10
"Uma vitamina de abacate batido com repolho, para energia, saciedade e deliciosidade" – Rochelle Sirota.[HuffingtonPost, LifeHacker]

No comments:

Post a Comment

Your Garden will not green-grow
-if you do not water it properly-